En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Det blev

Ingen Oslo resa. Plenums influensan tog mig kan man säga. Hosta feber och förkylning i största allmänhet. Är helt slut på. Hoppas att Jag hinner bli frisk till nästa helg då det bär av mot Stockholm, Så ni som vill träffa familjen Wiklund- Fjellström kan komma och besöka oss på Skansen lördag och Söndag mellan 11och 16.

Skansen

Kolla in länken ovan för att se lite mer om vad vi ska göra

eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Haha....har alltid tyckt att Daniel skulle passa bra på Skansen! ;) ;)

2010-06-07 @ 11:07:33
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja precis du sa ju det !!

Nä jag skulle undvika balsamet oxå !!

No more ICA skit shampoon

Tur att min första försäljare kommer i morgon då ska han förhöras om sina shampoon haha han kommer nog att bli förvånad så påläst jagär hihihi!!

2010-06-08 @ 17:03:58
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0