En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Mer valp bilder

Nu är det bara sju valpar. Vi valde att ta bort två eftersom det är väldigt tungt för tiken att föda upp så många. Dessutom är det svårare att få tikar sålda när det gäller jakthundar. Och jag vill veta att alla få ett bra hem och verkligen är genomtänkta när dom köps



Lilla ormboet



Dom är så pytte små



Skönt att ha ett syskon att vila sig på





Nån som är väldigt mätt



Röd näsa





Tänk att man kan ha så små öron



det är mycket gos med valparna här hemma.


eller vad tror du?
Postat av: Eva

Vilka härliga bilder. Jag blir då rakt sugen på en liten valp men samtidigt har jag valptiden i färskt minne och valp är han ju fortfarande lite grann.(eller egentligen väldigt mycket)

Är Liva och Anna-Saras Vilda kullsyskon? Såg en så vacker bild på hennes blogg där Vilda ligger i snön.

Jag ser ju att flickorna tar väl hand om de små.

Jätteduktiga.

2010-10-24 @ 10:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0