En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Jaja Eva

Jag vet att jag inte har bloggat på länge men det har bara känts jobbigt.

Ni vet när man knappt har tid till att duscha hur ska man då ha tid att blogga. Jajaj ursäkter ursäkter. Men i går kväll fick jag mig en lite avhyvling av Eva och Annika att de var less att gå in och se samma gammla överskrift så nu kan ni ju roa er att titta på den här ett tag ;)

Satt och funderade på vad man ska skriva här det finns ju människor som skriver allt från måndags listor till drömmar ja ni vet allt.

Jag gillar ju att lägga upp kort men eftersom vår dator bestämt sig för att inte fatta att den är en dator och ska kunna ta emot bilder så får det väl ligga lite på is ett tag antar jag. För ser ni den striden är dömd att misslyckas för mig

Så jag tänkte så här att jag kanske ska skriva om saker som jag gjort under vecka som inte varit helt genomtänkta jag kanske helt enkelt väldigt obra helt enkelt. Jag orkar inte vara så jävla positiv hela tiden.

Så denna veckas obra är:

Kliva av hästen med huvudet före

Japp detta lyckade jag med i och försig förra veckan men vi kan ju ta den som en obra början.

Nackdelar med att kliva av med huvudet före är relativt många. Man blir jävligt yr och vill helst kräkas och det är ju ganska äckligt såvida man inte först ätit alhgrens bilar för dom är faktist rätt okej att spy upp. Ja det var ju en liten parantes.

Yrseln kan ju åh andra sidan vara ganska kul om man nu gillar karusell åkning. Det gör ju inte jag så jag uppskattade inte alls denna gratis åktur när soffan bestämde sig för att gunga runt i teverummet.

Andra nackdelar är att hästen kan ju tro att detta är en fungerande lösning att slippa jobba och fortsätta med sina idiotiska bocksprång. Och detta kan ju faktiskt sluta i ett rent elände. Men för att motverka detta så hoppade jag upp på hästen på en gång. Det i sig var ganska intressant upplevelse eftersom både hästen och min hjärna gungade dock inte i takt vilket utlöste mer illamående. och blev jätte äckligt eftersom jag inte varit nog förutseende att äta ahlgrensbilar.

Följderna till denna obra avstigning blev inte heller helt bra som ni kan förstå. Det visade sig nämeligen att det inte alls gick över på en gång utan att detta med yrsel och huvudvärk kan hålla i sig i flera veckor. Vilket får som följd att jag inte alls kunna plugga eftersom då genast allt gungar och huvudvärken är ett faktum. Vilket i sin tur innebär att jag kommer efter i skolan.

Så kontentan av denna obra handling är att kliva av hästen med huvudet före inte alls är en bra väg om man nu nödvändigtvis vill köpa en ny hjälm.






eller vad tror du?
Postat av: Anonym

Ajajajajaj ... fenomenet även känt som.. skakad hjärna... Krya på dig !

2011-02-19 @ 18:56:37
Postat av: Eva Kristoffersson

Äääääääntligen!!!



Men alltså, shit vilket inflytande vi har!!

Hmm, det här borde utnyttjas på ett bra sätt ;)



Å det där om huvvet...klommer!!!!

2011-02-20 @ 00:37:56
Postat av: Martin

Usch vad hemskt! Tyvärr är väl hästar lite opålitliga (och oftast för höga). Det borde finnas bälte på sadeln.

2011-02-20 @ 08:14:39
URL: http://martinlundholm.wordpress.com/
Postat av: En som läser din blogg

Jag har saknat dig en längre tid men nu har jag fått förklaring, fastän inte så kul.

Sköt om dig och känn efter hur kroppen mår ordentligt!

Tentor återkommer.......

2011-02-21 @ 16:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0