En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Länge sen vi sågs.....

Och det kan jag hålla med om. Men det blir ibland bara så att man inte orkar skriva. Det tar liksom stopp. Orden vill inte fram utan det känns mest som ett krav och måste och då ger jag upp en stund. Hur länge den stunden blir vet man aldrig.

Jag har en massa små roliga saker som jag skulle vilja skriva om men just nu räcker inte tiden till, att jag dessutom är utan kamera gör ju inte saken lättare.

Så vi får väl se om jag lyckas skriva eller lägga upp bilder här i stället för denna nonsens text :)

eller vad tror du?
Postat av: Hanna

Hej! Kom in på din blogg när jag googlade på "Trevnad Kittelfjäll" Såg att du va släkt med Sigvard Klemensson. Vi har nämligen precis köpt de stället. När vi var där sist så kom Bengt-Erik Grahn och berättade lite om vilka som bott där. Väldigt intressant. Sen hittade jag bilderna på Sigvard som du lagt upp, de va riktigt roligt! Skulle vara otroligt intressant om det finns mer information om "Trevnad". Det är ett otroligt vackert hus. men i hemskt dåligt skick. Det är tänkt att vi ska rusta upp det när vi får tid och råd innan det helt förfaller!

Kul att läsa din blogg!

I eftermiddag drar vi till trevnad =)

Mvh/ Hanna

2011-09-28 @ 12:16:46
Postat av: Lotta Zaar

Hej, jag har tänkt att skriva tidigare, men ibland kommer livet imellan. Jag har en av Gennys valpar hos mig. Hon är 3,5 år och heter Druva. Väldigt go, men också helt vrickad. Har läst dina kommentarer om Genny och Druva älskar också vatten. Men hon är rädd för katter, hästar och flugsmällare.

Ha det bäst,

Lotta

2011-10-29 @ 00:59:42
URL: http://lotta.centerartiet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0